Moj Film na Facebooku Moj Film na Twitteru

ZagrebDox prodaje - Najveći film ikad prodan

NAGRADE I DOGAĐANJA / OBJAVLJENO: 29.02.2012. / Autor: Mladen Šagovac ZagrebDox prodaje - Najveći film ikad prodan

Morgan Spurlock je jedan od onih ljudi koji, vjerojatno, život shvaćaju ozbiljno ali ga prezentiraju kao vlastitu zajebanciju. Autor kontroverznog filma „Super veliki ja“ vratio se s još jednim megalomanskim projektom kojim razgolićuje financijsku megalomaniju filmske industrije i industrijskih korporacija koje ulažu u filmove. Štoviše, Morgan će korporativnoj Americi prodati film o tome kako se prodaje „oglasni“ prostor u filmu. Pritom će prodati vlastitu dušu kako bi gledatelju dokazao da dobar dio predmeta koji se pojavljuju u filmovima nisu tamo slučajno, ili jer su trebali producentu i redatelju kako bi postigao neku određenu poantu nego kako bi isti zaradili a kako bi oni čiji su predmeti tamo smješteni bili reklamirani. Nije ovo nešto čega do sad niste bili svjesni. Ponekad je reklamiranje pojedinih brandova u filmovima bestijalno očito nametljivo ( npr. Nemoguća misija: Protokol duh i Apple), ali način na koji je to napravljeno u Najvećem filmu ikad prodanom, malog čovjeka ispunjava zadovoljštinom plaćene kino ulaznice. Najluđe od svega,  „Najveći film ikad prodan“ koliko god da bio provokativan, a time kontroverzan pa čak i edukativan, je strašno zabavan. Mogli bi ga nazvati urnebesnim rollercoasterom niza obmana i beskrupuloznih podvala koje je Spurlock uvaljao korporativcima ne bi li ih nagovorio da financiraju njegov projekt koji govori o njima samima i njihovim očima većim od dupeta kad je u pitanju reklamiranje kroz filmove.

Najveći film ikad prodan: Trailer

Nakon što je zagrebao ispod površine isprepletenosti marketingaštva i filma, Spurlock je počeo vaditi svu silinu reklama koje okružuju našu svakodnevicu, odnosno dotakao se našeg života koji je toliko zagađen reklamnim prostorima da nam je isti bez reklamnih panoa već postao nečim gotovo nedokučivim. Štoviše, suočava gledatelja sa praktički jedinim svjetskim primjerom velegrada bez reklama. „Najveći film ikad prodan“ genijalno navlači svoje vlastite sponzore da si iskopaju vlastitu jamu u koju će ih gurnuti bez imalo grižnje savjesti. Nevjerojatno je zabavno promatrati Spurlocka kako sponzorima uvaljuje ideje s kojima će njihov proizvod prodati javnosti kroz svoj film. Najbitniji drajv koji će vas tjerati da film pogledate do kraja je pitanje, hoće li Morgan Spurlock ispuniti obaveze obećane svojim sponzorima? Hoće i te kako! Ali kako? Ovo nije aktivistički film, niti se bavi nekakvim industrijskim teorijama zavjere što je zapravo genijalno. U vjerojatnoj namjeri da samog sebe dobro zabavi, Morgan Spurlock zabavlja publiku ali i educira o načinu na koji funkcionira zapadnjački pitching filmova sponzorima.

Najveći film ikad prodan“, nakon Vukovara, došao je u Zagreb na najveći regionalni festival dokumentarnog filma u sklopu programa Happy Dox a pogledati ga možete u četvrtak u 21h.

recenzija zagrebdox dokumentarni festival Mladen Šagovac Morgan Spurlock super veliki ja supersize me


Povratak na popis novosti u odabranoj kategoriji

Komentari (0)

Komentiraj članak
Kako biste komentirali članak, morate biti prijavljeni.
Ukoliko nemate korisnički račun, možete se registrirati.

Top Dvd

Top BluRay

Pretraži projekcije

Trenutno u kinima

Koji glumac je najimpresivniji u ulozi žene?