Mišljenja kritike i publike podijeljena u slučaju remakea horrora Carrie

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 19.10.2013. / Autor: Mladen Šagovac Mišljenja kritike i publike podijeljena u slučaju remakea horrora Carrie

Vruća tema među obožavateljima horror filmova ovih dana je "Carrie", odnosno remake kultnog filma Briana De Palme iz 1976. godine, snimljenom prema romanu Stephena Kinga. Snimanje remakeova je nezahvalan posao, pogotovo ako ste se nafitiljili na neki kultni naslov i još k tome kultnog redatelja. Kako je remake u režiji Kimberly Peirce s Chloë Grace Moretz u glavnoj ulozi počeo već počeo s prikazivanjem u američkim kinima, imamo uvid u mišljenje kritike i publike, a ono je podijeljeno. Premda su svi složni oko toga da je u remake uloženo puno kvalitetnog truda, čini se da to nije dovoljno da bi se nadišlo obožavani De Palmin original. Premisa priče je ista kao i ranije - zlostavljana djevojka s neobjašnjivim sposobnostima. Mladu Carrie White, sramežljivu srednjoškolku, vršnjaci i prijatelji odbacuju iz svog društva, a istovremeno prolazi pakao i u vlastitom domu gdje je izrazito religiozna i zaštitnički preduboko nastrojena majka terorizira. Sprema se maturalna večera i nitko ne sluti da će biti obilno krvava.

Carrie: TV spot

Redateljicu Kimberly Peirce najradije pamtimo po izvrsnom filmu "Dečki ne plaču" snimljenom još davne 1999. godine, a od tad na ovamo snimila je samo još jedan film 2008., "Povratak na bojište" (Stop-Loss) koji je kod kritičara jedva izvukao nešto pozitivnih reakcija dok mu je publika potpuno okrenula leđa. Glumicu Chloë Grace Moretz dobrano smo upamtili kao Hit-Girl iz filmova "Kick-Ass", no glumila je i u "Hugo" Martina Scorsesea, te u prošlogodišnjem kino hitu Tima Burtona "Sjene tame". Uz nju u remakeu "Carrie" kao Carreina religijski opsesivna majka glumi Julianne Moore.

Hoće li ovaj remake razočarati hrvatsku publiku, sudit ćemo početkom studenog kad će se "Carrie" početi prikazivati na našim kino platnima. Do tad se naslađujte na novom televizijskom foršpanu za ovaj film.

Stephen King Mladen Šagovac Carrie remake Chloe Grace Moretz Kimberly Peirce