Moj Film na Facebooku Moj Film na Twitteru

Preview filmova u 2012. - Vol. 3

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 05.02.2012. / Autor: Ivan Čupić Preview filmova u 2012. - Vol. 3

"Bourneovo naslijeđe"

Bourne film bez Jasona Bournea? Možda je pristojnije krenuti sa ekipom koja će ispuniti donji dio postera, Matt Damon je (ipak) Alfa i Omega serijala. Spiritualni nastavak trilogije o Jasonu Bourneu i imenom se želi odvojiti od Velikoga brata, svejedno pokazujući kako se radi o istome svijetu, ispunjenom gigabajtima tajnih informacija koje valja obraditi te, jednom kada iskoči ona ključna, iskoristiti u pravome trenutku.

Bourneova ostavština

Upoznajte Aarona Crossa (Jeremy Renner), tajnog agenta koji je, baš poput Jasona, ono što nazivate državnom igračkom na navijanje; savršeni mehanizam za uklanjanje nepoželjnih po-državu-opasnih situacija. Srećom, Aaron će izabrati vlastitu putanju u labirintu špijunskih konspiracija; Joan Allen se vraća kao Pam Landy, od velikih glumačkih lica naći će se tu i Rachel Weisz, Edward Norton – glavni negativac – zatim Oscar Isaac, Albert Finney i Scott Glenn. Redateljsku ulogu ovoga je puta preuzeo Tony Gilroy (podsjetimo se, trilogiju su režirali Doug Liman i Paul Greengrass), a mi se iskreno nadamo kako će prvi trailer pokazati da "novi Bourne" želi i može slijediti tragove odmetnika Jasona, možda ga i dozvati natrag u igru jednoga dana, uz bok Renneru.

Njegovo ime je.... znate već!

Novi James Bond, 23. nastavak dugovječnoga serijala, ovoga puta ukrašen tajanstvenim podnaslovom "Skyfall", posljednjih mjeseci bio je predmetom intrigantnih glasina kakve i pristaju jednom tako velikom imenu. Najprije smo u lipnju prošle godine čuli kako će Naomi Harris glumiti tajnicu odjela MI6, gospođicu Moneypenny, ali to je demantirano na nedavnoj konferenciji za novinare (Naomi glumi terensku agenticu tajnog imena "Eve").

James Bond

Čini se kako će fanovi ipak dočekati pojavljivanje barem jednog legendarnog lika iz franšize, budući da je Ben Whishaw ("Parfem") postao novi Q! Ako se prisjetimo, Q je godinama bio glavni Bondov "nabavljač atrakcije", izumitelj čije su spravice ušle u filmsku povijest (primjerice laserski sat, podvodni automobil ili jet-pack). Desmond Llewelyn obavljao je svetu Kraljičinu dužnost od 2. filma - "Iz Rusije s ljubavlju" - sve do 19. - "Svijet nije dovoljan" - sa čak petoricom Bondova!

Ne sumnjamo kako će moderna iteracija Q-a biti sasvim prilagođena okruženju svijeta u kojem obitava mračniji, realističniji i efikasniji Bond, James Bond (Daniel Craig). On će se u "Skyfallu" suočiti sa jednako vrhunskim glumcima, Javierom Bardemom i Ralphom Fiennesom, dok će britanska dama Judi Dench sedmi puta odraditi ulogu majčinske poglavice MI6-a, M. O radnji nam za sada govori tek nekoliko intrigantnih linija sinopsisa:

Bondova odanost M dovedena je na kušnju nakon što prošlost pokuca na vrata glavne žene protuterorističkog odjela MI6. Nakon napada na samo srce britanske obrane, Bond mora pronaći izvor prijetnje, bez obzira na cijenu.

James Bond - Skyfall: produkcijski video #1

Redateljski posao u sigurnim je rukama Sama Mendesa ("Vrtlog života"), a iza kamere se našao Roger Deakins ("Iskupljenje u Shawshanku"), majstor fotografije.

Čini se kako će filmske atrakcije ove godine servirati kao vodka martinije na kakvoj otmjenoj zabavi.

Redatelj Steven Spielberg prošle nas je godine podario sa čak dva filma, bili su to "Tintin" i "Put rata". Inspirirani radoholičar već se bacio na produkciju svojeg sljedećeg naslova. Radi se o povijesnoj drami "Lincoln", filmskome zapisu posljednjih dana jednog od najomiljenijih američkih predsjednika - Abrahama Lincolna. Film će tematikom pokrivati razdoblje kraja Građanskog rata - odnosno ono najvažnije - ukidanja ropstva. Glavne uloge, nakon nebrojenih predprodukcijskih zavrzlama (Liam Neeson bio je prvotni izbor), prihvatio se glumački maestro Daniel Day-Lewis.

Lincoln

Ne sumnjamo kako će nam metodistički kameleon koji je odglumio Nathaniela "Hawkeye" Poea ("Posljednji Mohikanac"), Billa Mesara ("Bande New Yorka") i Daniela Plainviewa ("Bit će krvi") još jednom pokazati kako se uistinu diše tuđim plućima. Novinar Varietyja, Jeff Sneider, navodi kako Daniel nije skidao svoj "abeovski" naglasak još od ožujka prošle godine, a na glumačkim se listama ne pojavljuje njegovo ime! Možemo samo zamisliti kakva je atmosfera vladala u glumčevoj kući za vrijeme obiteljskih okupljanja svih ovih mjeseci, uz nadu da će tu istu energiju što prije pokazati i nama gledateljima.

Premijera "Lincolna" očekuje se krajem godine, a od ostalih glumaca izdvajaju se Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, Jackie Earle Haley i James Spader. Jedva čekamo!

Hobbit

Dragi naši LOTR ljubitelji, svi vi željni nostalgičarske fantazije, koji još niste preboljeli bacanje Prstena u Mount Doom i rastanak od Prstenove družine hobita, vilenjaka, patuljaka i ljudi… Redatelj Peter Jackson (trilogija "Gospodar Prstenova") ljubazno je razotkrio, još u prosincu prošle godine, naš prvi veliki trailer za "Hobita", kojeg krasi i avanturistički podnaslov - "Neočekivano putovanje"!

The Hobbit: Trailer

Vjerujemo da nestrpljivo iščekujete prve sekunde filma, nove pustolovine smještene godinama prije nego je Frodo Baggins (Elijah Wood) krenuo na opasno putovanje prema Mordoru sa Prstenom u ruci i vjernim Samom (Sean Astin) u pratnji. Reći ćemo samo kako je "Hobit", J.R.R. Tolkiena, isključivo dječja literatura, svejedno ojačana i proširena materijalom za stariju publiku i vjerne fanove, budući da nas čeka i drugi nastavak filma ("The Hobbit: There and Back Again", 2013.) koji će služiti kao most između starih i novih filmova. U glavnoj ulozi našao se Martin Freeman kao mladi Bilbo Baggins (u starijoj interpretaciji Ian Holm), koji će uz pomoć dobrog starog Gandalfa Sivog (Ian McKellen) i čak trinaestorice patuljaka pronaći izgubljeno kraljevstvo Erebor, nad čijim zidinama bdije zastrašujući zmaj Smaug (Benedict Cumberbatch). Uporne i snalažljive na kraju puta čeka veliko blago.

Očekujte i povratak starih znanaca: Andy Serkis (Gollum), Hugo Weaving (Elrond), Cate Blanchett (Galadriel), Christopher Lee (Saruman), Elijah Wood (Frodo) i Orlando Bloom (Legolas), ovoga puta u nekim sasvim drugačijim ulogama! Film je najprije trebao režirati Guillermo Del Toro ("Panov labirint"), ali nakon mnogobrojnih zavrzlama oko financijskog kraha MGM-a, Peter Jackson - kreator originalne trilogije - odlučio se vratiti na radost mnogobrojnih fanova. "Hobita" očekujemo u prosincu.

Django Unchained

Za kraj godine, za Božić 2012., pravi filmofilski dar! Quentin Tarantino napokon se odlučio prebaciti u žanr koji ga je u velikoj mjeri inspirirao – špageti western! Odbjegli rob Django (Jamie Foxx) uz pomoć mentora dr. Kinga Schultza (Christoph Waltz) uči zanat lovca na ucjene, ne bi li spasio svoju dragu Broomhildu (Kerry Washington) iz ruku okrutnoga vlasnika plantaže Calvina Candieja (Leonardo Di Caprio) – sinopsis koji bi zatitrao srce čak i u ovom šturom obliku, ali ne zaboravimo na ostatak glumačke postave: Samuel L. Jackson, Sacha Baron Cohen, Joseph Gordon-Levitt, Kurt Russell i Don Johnson! Scenarij je već odavno poznat i kola po internetu poput loše čuvane tajne, Tarantino se ne libi razmahivati svojim spisateljskim talentima, a snimanje je već dobrim dijelom odrađeno, te se produkcija priprema za posljednji zamah na lokacijama u New Orleansu. Očekujemo vizualno atraktivan, dijaloški razigran, glumački nesputan – pravi tarantinovski – spektakl!

Sada kada ste pročitali sva tri nastavka našeg Previewa za 2012., pogledali redom sve te sjajne trailere, poneku sliku koju smo iskopali iz novijih izvora, zacijelo se pitate – može li ova godina biti bolja? Odgovor je kratak i jasan: može. Jer, mnogi naslovi koje očekujemo u drugome dijelu godine još čekaju start svojih marketinških prezentacija, u kalendare bez osjećaja krivnje možete ubaciti i sljedeće naslove: "Looper" Riana Johnsona ("Brick", "The Brothers Bloom") fantastični je akcijski triler u kojem Joseph Gordon-Levitt mora ubiti samoga sebe, ali iz budućnosti u kojoj izgleda ponešto starije, kao Bruce Willis! "The Great Gatsby" Baza Luhrmanna ("Moulin Rouge") predvodi filmske adaptacije književnih klasika, u ovom slučaju F. Scotta Fitzgeralda. U glavnim ulogama, naravno, samo zvjezdana lica: Leonardo Di Caprio, Carrie Mulligan i Tobey Maguire. Za ljubitelje ruskih književnika, osobito Lava Nikolajevića Tolstoja, još malo sreće! Naime, Joe Wright ("Okajanje", "Hanna") za ovu nam godinu priprema "Anu Karenjinu", sa Keirom Knightley, Judeom Lawom i Emily Watson u glavnim ulogama.

Nije vam dosta? Pratite nas kroz nadolazeće tjedne i uživajte u svježim filmskim informacijama; iznenađenja već pakiramo sa smiješkom na licu!

James Bond Hobbit Hobit 2012 Bourne Django Unchained Ivan Čupić Cafe Cinema Skyfall Lincoln preview filmova

Povratak na popis novosti u odabranoj kategoriji