Preview filmova u 2012. - Vol. 2, stranica 2/3

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 17.01.2012. / Autor: Ivan Čupić Preview filmova u 2012. - Vol. 2
PRETHODNA STRANICA 2 OD 3 SLJEDEĆA

"Prometej" nam dolazi iz mračnog, dubokog svemira

Prometej
Prizor iz filma "Prometej"

Riječima redatelja Ridleyja Scotta ("Gladijator"), "Prometej" je čistokrvna, mračna, intrigantna znanstvena-fantastika za nešto ozbiljniju publiku. Dodali bismo i olakšavajuće napokon - ipak nas je sir Ridley podario neospornim klasicima žanra, "Alien" i "Blade Runner", a posljednji uistinu kvalitetni uratci ZF-a bili su "Distrikt 9" i "Star Trek" (2009.), odnosno "Avatar" Jamesa Camerona.

Iako još uvijek nemamo ideje kako je to scenarist Damon Lindelof ("Lost") povezao priču "Alien" serijala i "Prometeja", navodno prequela, Scott i dalje inzistira da se radi o sličnom DNK, ali sasvim drugačijoj priči, pa čak i svemiru. Poveznica neosporno ostaje upečatljivi "Space Jockey", biomehaničko biće koje smo imali prilike upoznati na planetu LV-426 ("Alien"), a koje se nalazilo na misterioznom srušenom brodu na početku filma.

Samo kratak pogled na glumačku postavu otkriva nam kako se bez sumnje radi o jednom od najvećih naslova 2012. godine. Svoje mjesto u "Prometeju" našli su redom: Noomi Rapace, Michael Fassbender, Idris Elba, Charlize Theron i Guy Pearce. Prve slike prikazuju filmske junake u astronautskim odijelima, tajanstveno isklesano lice okruženo je motivima švicarskog umjetnika H. R. Gigera, a službeni sinopsis navodi kako će ljudska posada krenuti u potragu za ničim manjim od same tajne svemira! Kako to uvijek biva u mračnim avanturističkim filmovima, očekujte "Srce tame" Josepha Conrada, nikako "Čarobnjaka iz Oza".

Prometej: Trailer

Magija je sasvim uobičajena riječ kada govorimo o filmskom studiju Pixar, smještenom u Kaliforniji. Pixar je još davne 1986. kupio upravo Steve Jobs za basnoslovnih 10 milijuna dolara, a ne tako davno Disney je obavio nešto veću transakciju koja se mogla nazvati poslom godine, ili barem urodom za one koje su tek slijedile. Kako uopće ocijeniti autore animiranih klasika kao što su "Priča o igračkama", "Ratatouille" ili "Izbavitelji"? Možda je jednostavnije krenuti dalje, usponom po grafičkoj strelici uspjeha koji će se zasigurno povećati jednom kada nam stigne njihova najnovija poslastica - "Brave"! Radi se o prvom izletu u svijet bajkovitoga; u glavnoj ulozi našla se mlada škotska princeza (glas Kelly Macdonald), riđokosa, plamtećeg duha, spremna da usprkos brkatim autoritetima u kiltu prkosi i nanovo svladava različite predrasude, kako spolne tako i dobne. Kakvo se to zlo nadvilo nad drevno kraljevstvo? Od ostalih glasova valja izdvojiti Billyja Connollyja, Emmu Thompson i Robbieja Coltranea.

Brave: Trailer

Sada se već možete nazvati pravim stručnjacima za ljetnu filmsku ponudu, u slanome polju kokica i rijekama omiljenog gaziranog pića redovito se nađu i akcijski filmovi koji induciraju nebrojene količine testosterona. Ponekad, naoko jeftina radost čak je i vrijedna pogleda, a u slučaju nastavka manjkavog "G.I.Joe: Kobrin uzlet" čini se da spomenute nikako neće faliti. "G.I.Joe: Retaliation" (u prijevodu: Osveta) režirao je Jon Chu, a prvi eksplozivni trailer krasi "Seven Nation Army" grupe "The White Stripes" (u obradi "The Glitch Moba"). Vodeći glumac ovoga puta nije Channing Tatum, već pohvalno, Dwayne "The Rock" Johnson, koji je nakon "Fast Fivea" očito pretplaćen na unošenje svježine u umorne istrošene serijale. Osim autoritativnog i karizmatičnog Johnsona u filmu su se našli i Adrianne Palicki, D.J. Cotrona te vidi ćelavog vraga, Bruce Willis! Provjerite zašto još uvijek polažemo nadu u beskompromisne branitelje Petog amandmana, ljudskih sloboda i estetskih vrijednosti holivudske ljetne oružarnice!

G.I.Joe: Retaliation: Trailer

PRETHODNA STRANICA 2 OD 3 SLJEDEĆA