Preview filmova u 2012. - Vol. 2

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 17.01.2012. / Autor: Ivan Čupić Preview filmova u 2012. - Vol. 2
STRANICA 1 OD 3 SLJEDEĆA

Svibanjsko filmsko zagrijavanje za ljeto

The Avengers

Filmski studio Marvel može se pohvaliti bogatim filmskim svijetom koji su započeli graditi, djelić po djelić šarenog stripovskog mozaika, još u "Iron Manu", zatim znatno slabijem ostvarenju "The Incredible Hulk" te nedavnim superjunačkim uzdanicama u obliku plavokosog nordijskog junačine "Thora", odnosno savezničke WWII legende "Kapetana Amerike". Ne samo da su spomenuti filmovi doživjeli šuškavi uspjeh, pljesak od publike, a dijelom i kritike, već je megalomanski Marvel odlučio otići korak dalje, spojiti sve te franšize u jednu veliku, holivudski presedan pod imenom "The Avengers" (u domaćem prijevodu "Osvetnici"). Za one koji ne znaju, Osvetnici funkcioniraju kao ensemble ekipa superjunaka poput Iron Mana (Robert Downey Jr.), Thora (Chris Hemsworth), Kapetana  Amerike (Chris Evans) i Hulka (Edwarda Nortona zamjenjuje Mark Ruffallo). Muškarce u pancirnim prslucima, zlatnim oklopima i ljubičastim tajicama režira Joss Whedon, autor popularnih televizijskih serija "Buffy" i "Firefly".

The Avengers: Trailer

Pripadnici tajne organizacije S.H.I.E.L.D. ovoga su puta integralni dio scenarija, pa ne smijemo zaboraviti na Samuela L. Jacksona u ulozi jednookog vođe Nicka Furyja, odnosno na vatrenu Scarlett Johansson kao Black Widow, koju smo imali prilike gledati u "Iron Manu 2". Njezin sidekick je fanovski favorit Hawkeye (Jeremy Renner), iznimno vješt sa lukom i strijelom. Ovako na prvi pogled iskreno se radujemo novim gužvama ispred kino blagajni!  Samo da nam mrski Loki (Tom Hiddleston) ne pokvari planove.

Dark Shadows
Prizor iz filma "Dark Shadows"

Drugi film na našem radaru u svibnju svakako je i željno očekivani uradak Tima Burtona, "Dark Shadows", filmska inačica iznimno popularne američke TV-sapunice sa vampirima, vukodlacima, duhovima i vješticama u glavnoj ulozi - zvuči kao zabava za Noć vještica! Kao i uvijek kada je Burton u pitanju, glumačka ekipa impresionira u svakom pogledu: Johnny Depp, Michelle Pfeiffer (oboje na slici), Helena Bonham Carter, Eva Green, Jackie Earle Haley, Christopher Lee i Chloe Moretz. Gotička horor priča opisuje nam život vampira Barnabasa Collinsa (Depp), koji nakon desetljeća ljubavnih zavrzlama sa vješticom Angelique Bouchard (Green) postaje vampir  te se napokon budi godine 1972., u jednom sasvim drugačijem svijetu. Njegova mansarda je okupirana najčudnijom grupicom ljudi koju ste ikada upoznali, a svi skrivaju neke mračne, davno zapečaćene tajne.

U svibnju nas čeka još nekolicina istinskih ljetnih naslova. "Diktator" nastavlja tradiciju prerušavanja Sache Barona Cohena ; vidjeli smo ga kao Ali G-ja, Borata, Brunu, a sada je preuzeo imidž svjetskih nasilnika. Glavno pitanje jest kako će se njegove deve snaći u američkom velegradu.

Ako ste poklonik serijala "Transformers", a jednako tako volite glumca Liama Neesona, tada vam ni "Battleship" neće teško pasti. U režiji provjerenog šoumena Petera Berga dolazi nam i ekranizacija popularne stolne igre, ali u znatno atraktivnijem izdanju, budući da su obje sukobljene strane itekako dobro naoružane - pomorska kapetanija i podmorska izvanzemaljska napast - neočekivani sukob riješit će, nadajmo se, Taylor Kitsch i Rihanna (da, dobro ste čuli, osim što pjeva dobro se snalazi na puškomitraljezu).

Za kraj mjeseca, poslastica za fanove Willa Smitha i serijala "Ljudi u crnom" – treći nastavak!  Agent J (Smith) morat će otputovati u prošlost, u 1960. godinu, kako bi spasio agenta K (Josh Brolin kao mladi Tommy Lee Jones); opaki izvanzemaljac planira poništiti njegovo postojanje i promijeniti tijek povijesti. Film još jednom režira Barry Sonnenfeld, nadajmo se da će biti barem dostojan iznimno zabavne jedinice.

STRANICA 1 OD 3 SLJEDEĆA