Moj Film na Facebooku Moj Film na Twitteru

Preview filmova u 2012. - Vol. 1: Početak godine okrunjen zlatom

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 08.01.2012. / Autor: Ivan Čupić Preview filmova u 2012. - Vol. 1: Početak godine okrunjen zlatom
STRANICA 1 OD 3 SLJEDEĆA

Dobrodošli u 2012., dragi gledatelji, nadamo se da ste dobro izvježbali optičke živce jer, nalazimo se u godini koju sa sigurnošću možemo nazvati jednom velikom, dugoočekivanom, uskoro rasprodanom – filmskom predstavom. I dok se zapadnjačka braća tek pripremaju za nadolazeće ceremonije (Zlatni Globus i Oscar prednjače), odnosno jauču uslijed nedostatka filmskog vitamina u siječnju/veljači, mi uobičajeno trljamo ruke iščekujući najnoviju seriju "oskarovskih" naslova koje smo propustili u prosincu.

Čekaju nas tako filmovi poput: "Put rata" Stevena Spielberga – priča o ratnome konju i dječaku iz rata, "Hugo" Martina Scorseseja – simpatična posveta sedmoj umjetnosti, "The Artist" Michela Hazanaviciusa – nijemi film o ljubavi glumca i plesačice 20-ih godina, "Nasljednici" Alexandera PayneaGeorge Clooney napokon odlučuje postati pravim ocem, na Havajima, "We Need To Talk About Kevin" Lynne Ramsay – maestralna gluma Tilde Swinton u priči o majci i sinu koji je počinio strašan zločin, "Shame" Stevea McQueena – Michael Fassbender je ovisnik o seksu u borbi protiv samoga sebe, "Dečko, dama, kralj, špijun" Tomasa AlfredsonaGary Oldman odmjerava špijunske kolege u doba Hladnoga rata ne bi li pronašao krticu u redovima i "J.Edgar" Clinta Eastwooda – u kojem Leonardo Di Caprio prolazi transformaciju u kontroverznu povijesnu ličnost; redom kvalitetni naslovi koje bismo od srca preporučili u bilo koje doba godine, ali prigodno se skupe u kinima kao pingvini negdje sredinom zime. Tihi hitovi poput "Muškarci koji mrze žene" Davida Finchera još uvijek pronalaze svoju odraslu publiku (film je startao 29. prosinca u domaćim kinima), a ono što vas ipak najviše zanima: Što je uistinu novo u ponudi?

Steven Soderbergh pokušat će slijediti stope Jasona Bournea u akcijskom trileru "Haywire", koji bi trebao poslužiti kao odskočna platforma za Ginu Carano, proslavljenu ultimate fajtericu. Gina je ovdje agentica u bijegu čija zadnja misija nije bila osobito uspješna. U filmu su se još našli i Ewan McGregor te Michael Fassbender. U jednako akcijskom tonu nastavit će i "Underworld: Buđenje", četvrti nastavak Underworld franšize koja je, u posvemašnjem nedostatku ideja, vukodlake i vampire odlučila okrenuti protiv rastuće prijetnje – ljudi. U igri je i "odabrano" dijete, ali ruku na srce, svi ionako želimo vidjeti Kate Beckinsale u pripijenom lateks odijelu, dok plavim okicama pretražuje prostoriju i sređuje SWAT pripadnike. "The Grey", redatelja Joea Carnahana, u svakom slučaju neće se osvrtati za konkurencijom, u njemu će opako nabrijani Liam Neeson, član tima za bušenje nafte koji se nakon pada aviona nađe u nepoznatoj snježnoj divljini, morati pronaći snagu vođe, ne bi li porazio još opakiji čopor vukova. Jack London bio bi ponosan, pogledajte samo ovaj lirski trailer.

The Grey: Trailer

Niskobudžetni film "Kronike" dolazi nam kao ugodno iznenađenje; premisa djeluje kao vješto osmišljen hibrid sve popularnijeg filmskog fenomena pod nazivom "filmovi pronađenih snimki". Mogli bismo dodati i prefiks "tobožnjih", s obzirom da se, naravno, radi o fikciji. Film nam prikazuje živote trojice tipičnih američkih srednjoškolaca koji pronađu tajanstveni podzemni prolaz u kojem ih ubrzo ojačaju nepoznate paranormalne sile. Kako to uobičajeno biva sa naivnim filmskim tinejdžerima, ovi krenu razvijati različite moći bez previše razmišljanja o posljedicama, počevši od pojačane snage, odnosno telekineze. Nakon što jedan od članova ekipe novopečenih "Heroja" krene divljati po gradu bez kontrole, vrijeme je da preostala dvojica nešto učine! Režije se prihvatio Josh Trank, a kojoj će se strani prikloniti članovi ekipe saznat ćemo već početkom godine.

Kronike: Trailer

"Ghost Rider: Spirit of Vengeance" i "This Means War", filmovi iz veljače, neće tražiti bog-zna-kakvo naprezanje sivih stanica; prvog je režirao otkačeni dvojac Neveldine - Taylor ("Crank", "Gamer") i Nicholasa Cagea vraća u ulogu paklenog osvetnika koji dušu prodaje kao dobro jutro, dok iz ustiju baca kišu metaka. Iza kamere drugoga našao se McG ("Charlijevi anđeli", "Terminator: Spasenje"), čija su prednost svakako dečki sa postera, Tom Hardy i Chris Pine, kolege špijuni, vrhunski tajni agenti koji se zaljube u istu djevojku (Reese Whiterspoon). Što kažete, kapetan Kirk ili Bronson? Neka najbolji pobjedi, pravila – naravno - nema!

kino muškarci koji mrze žene filmovi John Carter 2012 Snow White and the Huntsman The Artist Hugo J Edgar American Reunion Ivan Čupić Cafe Cinema premijere Najave Kronike Mirror Mirror Igre gladi Cabin In The Woods hunger games put rata Nadljednici Dečko dama kralj špijun Underworld Buđenje Wrath of the titans The Three Stooges

STRANICA 1 OD 3 SLJEDEĆA
Povratak na popis novosti u odabranoj kategoriji