Moj Film na Facebooku Moj Film na Twitteru

Dokukino prikazuje kontroverzni dokumentarac "Čin smaknuća"

FILMOVI I GLUMCI / OBJAVLJENO: 31.03.2014. / Autor: Moj Film Dokukino prikazuje kontroverzni dokumentarac "Čin smaknuća"

Od srijede 02.04. u 19h u Dokukinu možete pogledati jedan od najkontroverznijih dokumentarnih filmova prošle godine. Film obuhvaća osam godina intenzivnog druženja s masovnim ubojicama, a indonezijska ekipa s kojom je Joshua Oppenheimer radio na filmu ostala je anonimna.

Redatelj pomoću forme 'film unutar filma' rekonstruira zločin bez kazne. Čin smaknuća prikupio je 34 festivalske nagrade, a među njima gotovo sve naprestižnije - BAFTA, Berlinale, Shefield Docs, Prague One World, a mnogi smatraju da mu je upravo zbog niza prethodno nanizanih nagrada izmakao kipić Oskara. Ukoliko ste propustili Čin smaknuća, ovo je vaša prilika da pogledate ovo šokantno remek djelo na velikom platnu.

Čin smaknuća: Trailer

Čin smaknuća je vizija iz noćne more, putovanje kroz uspomene i maštu nesmiljenih zločinaca i šokantno banalnog režima korupcije i nekažnjivosti u kojem žive. Kada je 1965. godine vojska svrgnula indonezijsku vladu, Anwar i njegova banda slijedbenika promaknuti su iz sitnih lopova, koji su prodavali kino ulaznice na crno, u eskadrilu koja je sudjelovala u ubojstvima i mučenjima više od milijun navodnih komunista, etničkih Kineza i intelektualaca. Ponosni na svoja djela, prošli su potpuno nekažnjeno.

Čin smaknuća
Prizor iz filma "Čin smaknuća"

U Činu smaknuća s oduševljenjem pristaju rekonstruirati priču o ubojstvima, ali njihova ideja sudjelovanja nije dokumentarističko svjedočanstvo: oni žele biti zvijezde svojih omiljenih žanrova - gangsterskog filma, vesterna, mjuzikla. Pišu scenarije i igraju sami sebe. Igraju i svoje žrtve. No kako je filmsko nasilje rekonstruirano, Anwar napokon počinje osjećati nelagodu i grižnju savjest.

dokumentarac dokumentarni dokukino Čin smaknuća dokukino grič The Act of Killing

Povratak na popis novosti u odabranoj kategoriji